Rabu, 19 Maret 2008

Barisan_barisan Puisi

********

Galindengna hate kalam illahi
Mapaler hate nu cape
Ngupahan manah nu susah
Rembes nembus kana sanubari
Sumarambah kana bayah
Sumeleket kana hate
Nyaliara minuhan awak
Dangding Al-Baqoroh nu lantip
Mapaesan galura rasa wangkid harita
Tetela mampu meper rongkahna
Hujan kapeurih Jeung ratugana jajantung
Nu datang teu di sangka-sangka
Palangsiang nu harita anjeun terus amitan
Kiwari.....
Malati nuligar na ati
Campaka nu mangkak na dada
Milu nyakseni pancegna
Kaputren kabagjaan
Mapaesan taman hate
Nyalinglapkeun hujan kapeurih Warsa kiwari

Kenging: Dewi Manik Purwasari 11 ia 1

MATI

Dimana aku berada??
aku tak tahu dimana
aku ingin tahu dimana aku berada
Mengapa aku seakan seperti....
seperti orang mati
Tubuhku kaku tak bergerak
badanku dingin mengigl
wajahku pucat pasi
jantungku diam tak berdetak
Dimanakah aku berada
benarkah aku sudah mati
atau pikiranku yang mati
Karya: Tina Rahim

WaiTing

In moment I Self
Who kn0w what tHat I feel
dear anD love
that I feel this moment
Night changed dawn
I still their feel
her f0r I have dream
My Fantasy only to her self
0Nly you my property
I'M Uneasy your waiT
Which can't I forget
My Fantasy uneasy your wait
n0t exist cheerfuL 4 mE
I Want your l00k
BY: Desi M H

Tidak ada komentar: